عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ soft god and softmihan خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ ونرم افزار و آدرس softmihan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 69899
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 192
:: بازدید سال : 1867
:: بازدید کلی : 69899

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود نرم افزار و آهنگ

دانلود XYplorer v12.20 - جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز
شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 11:12 بعد از ظهر | بازدید : 282 | نوشته ‌شده به دست Javad ghourchi | ( نظرات )

 

دانلود XYplorer v12.20 - جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز

 

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند.

برای دانلودبه ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: xp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final
شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 9:5 بعد از ظهر | بازدید : 247 | نوشته ‌شده به دست سید مرتضی حسینی | ( نظرات )

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , دانلود yahoo!messenger , دانلود نرم افزار یاهو , yahoo!messenger ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
پخش کانال ها با اینترنت توسط ChrisTV Online Premium Edition 7.30
شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 9:0 بعد از ظهر | بازدید : 262 | نوشته ‌شده به دست سید مرتضی حسینی | ( نظرات )

با ChrisTV Online Premium Edition 7.30 شما می توانید بیش از ۸۰۰ شبکه خارجی و بیش از ۶۰۰ ایستگاه رادیویی که در بیش از ۱۰۰ کشور وجود دارد را تماشا کنید.همچنین این برنامه قابلیت افزودن شبکه و ایستگاه رادیویی را نیز دارا می باشد.دقت کنید که شما به هیچ گونه وسیله سخت افزاری برای دیدن این شبکه نیاز ندارید. شما همچنین می توانید ویدیو مورد علاقه یا فیلم و آهنگ مورد علاقه خود را جست و جو کنید. یکی از مشخصات این برنامه این است که شما نیاز به برنامه دیگری برای دیدن این برنامه ها ندارید و این برنامه همه کار را برای شما انجام میدهد.این برنامه همچنین قابلیت پشتیبانی از خطوط اینترنت Dial Up وخطوط پر سرعت دیگر را نیز دارد.

 

ChrisTV Online Premium Edition پخش كانال ها با اينترنت توسط ChrisTV Online Premium Edition 7.30



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: چخش انلاین کانال های ماه واره با , ChrisTV Online Premium Edition 7 , 30 , دانلود نرم افزارChrisTV Online Premium Edition 7 , 30 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0
جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 9:44 بعد از ظهر | بازدید : 276 | نوشته ‌شده به دست سید مرتضی حسینی | ( نظرات )

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 3.2.1.0



:: موضوعات مرتبط: گرافیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار تبدیل فرمت ها به یکدیگر , canverter ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
اتصال به کامپیوترها از راه اینترنت TeamViewer 8.0.16642
جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 9:44 بعد از ظهر | بازدید : 246 | نوشته ‌شده به دست سید مرتضی حسینی | ( نظرات )

Teamviewer نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. کافی است این نرم افزار روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شود و سپس به تبادل IP مجازی ارائه شده و پسورد ، امکان مشاهده و کنترل کامل کامپیوتر مقابل وجود دارد. صفحه دسکتاپ و کیبرد و موس کاملا در اختیار فرد وصل شونده قرار میگیرد و دسترسی به تمام نقاط کامپیوتر مقصد امکان پذیر است. همچنین هرلحظه کاربر کامپیوتر مقصد میتواند اتصال را قطع کند و با تغییر پسورد دسترسی فرد را قطع کند. این نرم افزار با فایروال ویندوز سازگاری دارد و در حین استفاده هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. امکان رد و بدل داده نیز میسر می باشد. کاربرد نرم افزار بسیار ساده است. نصب کنید و سپس IP و Password  خودتان را به شخص مورد نظر بدهید یا از او همین اطلاعات را بگیرد و با وارد کردن آن در فرم نرم افزار ، به کامپیوتر متصل شوید. در هنگام اتصال شخص مقابل به سیستم شما اینطور نخواهد بود که تصویر قطع شود ، بلکه شما تمامی اعمال را مشاهده خواهید کرد و هرلحظه میتوانید ارتباط را قطع کنید و سپس با تغییر پسورد با اتصال مجدد آن کاربر مخالفت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اتصال دو طرفه نیاز است برنامه هر ۲ کاربر به آخرین ورژن به روزرسانی شده باشد.

 

teamviewer اتصال به کامپیوترها از راه اینترنت TeamViewer 8.0.16642



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: اتصال به کامپیوتر ها از راه اینترنت , هدایت کامپوتر ها , TeamViewer 8 , 0 , 16642 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0
جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 9:39 بعد از ظهر | بازدید : 513 | نوشته ‌شده به دست سید مرتضی حسینی | ( نظرات )

آیا از آپدیت آنتی‌ویروس خود خسته شده‌اید؟ آیا از وارد کردن روزانه سریال خسته شده‌اید؟ PNL تمام این مشکلات را حل نموده است. آپدیت بدون دردسر محصولات Eset به صورت کاملاً خودکار و همانند نسخه‌ی اورجینال.
همان‌طور که می‌دانید محصولات Eset یکی از بهترین محصولات در زمینه امنیت و حفاظت هستند، این حرف را ما نمی‌گوییم بلکه سایت www.av-comparatives.org (یکی از برزگترین شرکتهای بررسی آنتی‌ویروس‌ها) می‌گوید. تنها ضعفی که این آنتی‌ویروس برای ما ایرانی‌ها دارد، آپدیت مشکل آن است. سایت‌های زیادی برای حل آن اقداماتی کردند ولی امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین اینکه کاملاً رایگان است، آنتی‌ویروس شما را تبدیل به نسخه اورجینال کرده و اجازه می‌دهد مانند نسخه‌های اورجینال از سرور مستقیم Eset آپدیت شود. این نرم‌افزار Persian NodLogin نام دارد و با تمام نرم افزارهای کمپانی ESET از قبیل ESET Endpoint Antivirus , ESET Endpoint Security , ESET Smart Security , ESET NOD32 Antivirus سازگار است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار استثنایی و کاملا فارسی را برای اولین بار در ایران توسط سایت دانلودها دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

 

لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار (PNL 3.0) در ادامه مطلب قرار گرفت

pnl آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0



:: موضوعات مرتبط: انتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اپدیت نود 32 , اسان اپدیت , اپدیت بدون دردسر nod 32 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دانلود مستند جغد برفی Nature Magic of the Snowy Owl
جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 9:36 بعد از ظهر | بازدید : 343 | نوشته ‌شده به دست سید مرتضی حسینی | ( نظرات )

 

PBS – Nature Magic of the Snowy Owl (2012) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Magic Of The Snowy Owl دانلود مستند جغد برفی Nature Magic of the Snowy Owl

نام مستند : Nature Magic of the Snowy Owl

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم : ۴۵۹ مگابایت

کیفیت : HDTV x264

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : فیلم مستند جادوی جغد برفی محصول شبکه PBS و حاصل تلاش شبانه روزی تیم فیلم برداران بی باک این مجموعه است.در این مستند به بررسی جغد برفی این پرنده ی شگفت انگیز می پردازیم. جغد برفی یک جغد از خانواده جغد معمولی است. این گونه جغدها اولین بار در سال ۱۷۵۸ توسط کارل لینه طبقه‌بندی شدند. این جغدها در آمریکای شمالی به جغد بزرگ سفید و جغد شمالگانی نیز معروفند. این جغد همچنین پرنده رسمی استان کبک در کانادا است.هدویگ، جغد خیالی در دنیای هری پاتر، یک جغد برفی بود.این جغد ها افزون بر زیبایی خیره کننده از هوش بسیار بالایی برخوردارند.زندگی در قطب شمال نشان دهنده ی اراده ای محکم و مهارت هایی اعجاب انگیز این پرنده برای بقا است…

 



:: موضوعات مرتبط: مستند , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مستند , دانلود مستند جغد برفی , دانلود مستند رایگان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 15