عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ soft god and softmihan خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ ونرم افزار و آدرس softmihan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 69725
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 96
:: بازدید ماه : 235
:: بازدید سال : 1693
:: بازدید کلی : 69725

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود نرم افزار و آهنگ

نرم افزار (Windows Live Essentials 2011)
9 آذر 1391 ساعت 12:15 قبل از ظهر | بازدید : 508 | نوشته ‌شده به دست سید مرتضی حسینی | ( نظرات )

Windows Live Essentials

امروز می خواهم مجموعه نرم افزار های Windows Live با نام Windows Live Essentials را که برگرفته از نرم افزار هایی از قبیل  Messenger , Mail , Movie Maker , Photo Gallery و ... می باشد را برای دانلود بگذارم.

برای دانلود به ادامه ی مطالب بروید



:: موضوعات مرتبط: xp , 7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزارWindows Live , Windows Live , downloadsoftwer , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دانلود Windows 7 Ultimate SP1 ویندوز سون
چهار شنبه 8 آذر 1391 ساعت 8:9 بعد از ظهر | بازدید : 537 | نوشته ‌شده به دست سید مرتضی حسینی | ( نظرات )

 

| دانلود رایگان Windows 7 Ultimate SP1 آپدیت شده تا تاریخ 15 نوامبر 2012 |
در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کاملآ اورجینال بوده و فقط فایل های آپدیت تا تاریخ 15 نوامبر 2012 به آن اضافه شده است. همچنین این نسخه Ultimate ویندوز سون بوده که کاملترین و گران قیمت ترین نسخه این ویندوز می باشد. از دیگر ویژگی این ویندوز میتوان به مواردی همچون بوتیبل، دارا بودن سرویس پک یک به صورت یکپارچه شده با ویندوز، دارا بودن دو نسخه 32 و 64 بیتی، امکان آپدیت ویندوز از طریق سایت مایکروسافت بدون غیر فعال شدن آن، نصب سریع و آسان، دارا بودن Internet Explorer 9 و Windows Media Player 12 و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

توجه:
- هر دو نسخه 32 و 64 بیتی به صورت جداگانه برای دانلود قرار گرفته است که با توجه به سیستم خود نسخه مورد نظرتان را دانلود نمایید.
- از این پس در اوایل هر ماه آپدیت جدید ویندوز سون در این پست قرار میگیرد در نتیجه شما کاربران گرامی برای دانلود این ویندوز تنها تا اواسط ماه آینده فرصت دارید.
- تمامي ويندوز هايي که در اين پست معرفي مي شوند به صورت کامل از درايور SATA پشتيباني ميکنند در نتيجه شما ميتوانيد اين ويندوز ها را بر روي لپ تاپ نيز نصب کنيد.

روش نصب و فعالسلزی:
پس از دانلود تمام پارتهاي ويندوز، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با پایین ترین سرعت بر روي يک دی وی دی خام رايت نماييد.
برای فعالسازی ویندوز فایل فعال ساز را دانلود نموده و پس از استخراج فایل Windows Loader.exe را اجرا نمایید.

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



:: موضوعات مرتبط: 7 , ,
:: برچسب‌ها: نسخه بدون دستکاری ویندوز 7 , دانلود نسخه 2012 ویندوز 7 , دانلود نسخه 32 بیتی ویندوز سون , دانلود نسخه 64 بیتی ویندوز سون , دانلود نسخه ultimate ویندوز سون , دانلود نسخه اورجینال ویندوز سون , دانلود ویندوز , دانلود ویندوز 7 , دانلود ویندوز هفت , دانلود ویندوز سون , دانلود اپدیت نوامبر 2012 ویندوز سون , دانلود اخرین نسخه ویندوز سون , دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز سون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد