عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ soft god and softmihan خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ ونرم افزار و آدرس softmihan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 69892
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 129
:: بازدید ماه : 185
:: بازدید سال : 1860
:: بازدید کلی : 69892

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود نرم افزار و آهنگ

دانلود بازی TOWER WARS جنگ برج ها
سه شنبه 28 آذر 1391 ساعت 3:39 بعد از ظهر | بازدید : 521 | نوشته ‌شده به دست سید مرتضی حسینی | ( نظرات )
 دانلود بازی TOWER WARS جنگ برج ها

 پروژه ی میهن دانلود
نام بازی:TOWER WARS
پلتفورم : pc
ژانر : Strategy, Indie
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SuperVillain Studios
مد بازی :
حمایت توسط : SuperVillain Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سلام به همه ! یک آقای خوب و یا شاید هم یک خانم ! خب ، نه ، کسی اینجا نیست ! مسائل مهمتری در پیش رو هست ! به نظر می رسد که  گیمر باید با یک متن عجیب و غریب این بازی را آغاز کند. شما خود را در جایی ناشناخته میبابید ! اینجا کجاست ؟در بحبوحه جنگ برج ها ، باید بگویم شما دارای روحیه ی بالایی در هم گروهیان خود دارید. در بازی ناگهان با دیالوگ We need all of the fodder.... ERRR... HELP... yes, yes... all of the help we can get رو به رو می شوید ! ما به تمام علوفه ها نیاز داریم...اگر همگی کمک کنیم می توینم بهش برسیم ! چنین روحیه دادنی در این چنین بازی ای به گیمر در هر لحظه القا می شود.
 این بازی یک بازی منحصر بفرد می باشد که در سبک رقابت های چند نفره بین برج های خاص طراحی شده در این بازی است. بازی ترکیبی از عناصر دفاع در برج، استراتژی ری یل  است.ژانر این بازی استراتژی است. بازی رایانه‌ای راهبردی نوعی از بازی‌های رایانه‌ای است که در آنها برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازیها هدف اتخاذ استراتژی مناسب جهت غلبه بر حریف می‌باشد. در انواع این بازی‌ها باید حرکتی اصولی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و به طور کلی بر طرف کردن پیش نیاز ها پیش بگیرید تا هر چه سریع تر به پیشرفت و تولید فناوری برتر نسبت به رقیب نائل شوید. راهبرد نوبتی یا استراتژی نوبتی (به انگلیسی: Turn-based Strategy) سبکی است در بازی‌های رایانه‌ای که زیرمجموعهٔ سبک راهبردی است. این سبک به مانند بازی شطرنج است و بازیکن‌ها به نوبت تغییراتی را در بازی اعمال می‌کنند و مهره‌های یکدیگر را نیز به نوبت حرکت می‌دهند. در این سبک نیز به مانند سبک راهبردی، هدف بازی غلبه بر حریف با پیش گرفتن رویهٔ مناسب است. این سبک دارای چند زیر مجموعه است: فانتزی ، تاریخی ، مدرن و علمی تخیلی !
 
 
برای دانلود به ادامه ی مطالب بروید


:: موضوعات مرتبط: استراتژی , ,
:: برچسب‌ها: مشکل در بازي جنگ برج ها , معرفي بازي هاي جديد , جنگ برج ها , دانلود , دانلود بازي 2012 , دانلود رايگان بازي , دانلود رايگان بازي کامپيوتر , دانلود رايگان بازي زيباي جنگ برج ها , راهنماي نصب بازي جنگ برج ها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد